Лелеее джантата е супер колега честито и от мен.Вазмочно наи бързо земаи фланци и раздвижени болтове (колегата по горе е прав за тях по добре е с раздвижени) и даи некоя снимка да видим как стоят тези лачени обувки на тази принцеса.А гумите са супер !!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Почна се!
Collapse
X
-
Гумите са 215/40/16 ... ся се замислих за тва че фланеца може да изкара втулката от главината ... ама пък и 80 лева за болтове нещо... не един или двама познати карат с обикновени болтове, просто трябва да се фиксира джантата като хората и да се завива внимателно, пък ако прееба главините ше си сложа от донора...
а не става ли да се вземе само един раздвижен болт на джанта който да обира луфта на останалите 3 дупки ? идеи ?Last edited by Kris; d.m.y г., 22:57.33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщениеа не става ли да се вземе само един раздвижен болт на джанта който да обира луфта на останалите 3 дупки ? идеи ?
По добре без нито един отколкото само с един такъв
Ако главините стават по добре си поиграй и сложи тях , по малък е шанса да се претрепиш някъде и да пратиш тази красавица при предните .
btw един бивш колега имаше комплект раздвижни болтове - да му звънна ли да видим дали ще иска да ги продаде .
комплекта беше с по 3 раздвижни с нормална глава и по един раздвижен секретен . От него знам че даде околко 100 кинта за болтовете .Last edited by Sunny; d.m.y г., 23:34.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщениеbtw един бивш колега имаше комплект раздвижни болтове - да му звънна ли да видим дали ще иска да ги продаде .
комплекта беше с по 3 раздвижни с нормална глава и по един раздвижен секретен . От него знам че даде околко 100 кинта за болтовете .33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщениещо не става ? в смисъл, обясни пък аз ше си го мисля...
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщениеЗащото ще подскача като на Флинстоун колата.Ако слагаш обикновените болтове ги стягай много бавно и равномерно(по малко).Имай си и едно на ум,че болтовете се под напрежение ,а с фланците са подложени на още по-големи натоварвания.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
Три варианта има според мен:
- преходни фланци от 4х98 към 4х100
- 16 раздвижни болта
- става да сложиш и главини 4х100, но си иска преправяне на дискове и барабани(ако имаш такива)[това е най-лошия вариант]
За втулките:
- за всяка джанта са ти нужни втулки с вътрешен диаметър 58,1 mm като такава втулка е добре да е част от главината, а не да е плаваща в джантата...
За варианта с фланци:
Аз бих отишъл при стругар да ми спретне едни фланци 4х98 към 4х100 като тия фланци да лягат на оригиналната главина, тоест с отвор 58,1 mm а от външната страна да имат по-голям външен отвор(централен), за да се фиксира джантата....
...с две думи тия фланци откъм оригиналната главина треа са точно копие на оригиналните джанти(4х98 с централен 58,1), а отвън към джантата да са точно копие на главината на която тез прекрасни джанти биха лепнали без преправяне...сиреч 4х100 със съответния отвор...
Тези фланци трябва да са достатъчно дебели, че да се скрият болтовете, които хващат фланците за главините, а фиксирането на джантата за фланеца може да стане с гайки като на Москвичите като преди това сме казали на стругаря да пусне шпилки навити във фланеца....
Наистина най-рационално е както Вико и Данчо ти казаха, но защо да не стане веднъж и да не го мислиш повечеLast edited by mitaka_cs; d.m.y г., 01:52.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Горе долу така трябва да изглеждат, но с 4 + 4 отвора
на снимката са 5 + 5 и са много интересни...
...но като гледам дебелината на фланеца и офсета на джантите ти, ще земе да стане неква кретения тип БЪГИ
Абе я купувай 12 нормални раздвижни + 4 раздвижни секретни болта и да се приключва !!!Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 02:24.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Крис, както ти казах... и без тва от тея гуми нищо не става. Та новите които ще копуваш по-добре да са 205/45, така, ще ти се реши проблема с опирането отзад и ще елиминираш фланците. Намираш си едни фтулки за централния отвор и оригиналните болтове би трябвало да свършат работа. Пениза е да се завие леко единия болт, след това срещуположния и после другите и след това яко натягане (проверено е при мен работи безотказно) Щом при 210км/ч не се откачи някоя гума значи всичко е 6Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Абе правите си вие лоши експериментиаз лчино никога няма да си сложа дажнти 4 по 100
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАбе правите си вие лоши експериментиаз лчино никога няма да си сложа дажнти 4 по 100
Само дето са много рядко срещани 4/98,ас 6месеца обикалях по магазините докато си намеря 15-ки на 98.
Ама знам поне че няма за кво да се притеснявам при 200км/ч на магистралата
Comment
Comment